Karta Postaci
Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!



 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karta Postaci
08-29-2014, 11:31 AM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-29-2014 12:09 PM przez Qiuz.)
Post: #1
Karta Postaci
Imię: Abquaraki
Przezwisko: Qiuz
Wiek: Około 50
Pochodzenie: Khorinis
Wiara: Innos

[Obrazek: 845083_256px-G4_INNOS_02.jpg]



Umiejętności:

4 krąg magii
Profesjonalne opanowanie magii ognia
Warzenie łatwych mikstur
Czytanie oraz pisanie
Umiejętna retoryka




Posiadany ekwipunek:

Spoiler :
Podniszczona od czasu szata Arcymaga Ognia

[Obrazek: k,NDE3Mjk5MzgsNjYwMTQ0,f,szata_arcymaga_ognia.jpg]
Kilka run magicznych i zwojów
[Obrazek: 200px-72,327,0,127-Runy_teleportacyjne_G...bar906.jpg]
[Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcTbFRdrDy6rWUA6-drmhKa...4-FbyYzNPk]
Księgi: ,,Pochodzenie magów'' 2 tomy, ,,O Przemianach'' oraz ,,Boska Moc Gwiazd''
[Obrazek: a067f66801c880ddmed.jpg]
Figurka Innosa

[Obrazek: Pos%C4%85%C5%BCek_Innosa_(by_SpY).png]
Kilka mikstur przeciw opętaniu
[Obrazek: mik_sily.gif][Obrazek: mik_sily.gif][Obrazek: mik_sily.gif]
Znajomości:

Jankes - 100 % - Najlepszy przyjaciel maga, poznali się w zakonie, po śmierci mistrza Seppaka Jankes udał się na Bagna, przeżyli razem wiele przygód.

Nanak - 85 % - Baal z Bagien, wraz z Qiuz'em wiele dyskutowali na temat bogów i ich wymiarów, jest wiele starszy od Qiuz'a, darzy go wielkim szacunkiem.
Youacz
- 60 % - Qiuz słabo zna tego wędrowca, ucięli w Starym Obozie niewiele pogawędek, ale magowi wydaje się być sympatycznym człowiekiem.
Grabo - 65 % Wojownik, z początku Qiuz miał wrogie usposobienie do wjownika za zabójstwo mistrza Seppaka, jednak po jednej rozmowie z Grabo Qiuz zrozumiał czyn wojownika, zaczął darzyć go sympatią, także za wielkie czyny.
Bron
- 70 % - Najemnik, pewnego razu mag ognia wraz z Bronem poszli zbadać Starą Cytadelę, w chwili, gdy Golem zaatakował Qiuz'a najemnik wykazał się nieprzeciętnymi umiejętnościami szermierczymi. Za tą pomoc, mag jest niezwykle wdzięczny Bronowi.
Lucho - 60 % - Strażnik Świątynny z bagien, Qiuz słabo go zna, raz towarzyszył magowi w ekspedycji na Ziemię Orków.

Historia:

I. Dzieciństwo

Matką Qiuz'a była mieszczanką z Khorinis, a ojciec szewcem z Wysp Południowych. W dzień narodzin ojciec poszedł poświęcić syna do kaplicy Adanosa, dał mu imię Abquaraki, popularne na Wyspach Południowych. Młody chłopiec dorastał w warsztacie ojca ucząc się fachu po ojcu. Jednak wydarzył się dzień przełomowy dla młodego chłopca. Pewnego dnia do miasta przybył Arcymistrz Zakonu Ognia do Khorinis w ważnej sprawie do Gubernatora. Dziecko jakim był Abquaraki nie wiedząc kim jest dziwny pan w czerwonej sukience podbiegł do niego i zaczął ciągnąć Arcymistrza za szatę. Ten widząc młodego chłopca roześmiał się i powiedział ,,Bądź błogosławiony chłopcze, w imię Innosa'' i dał mu małą figurkę przedstawiającą Innosa. Chłopiec puścił maga i zdziwiony sytuacją wrócił do warsztatu ojca, chowając figurkę w kieszeń. Tak mijały następne dni...
[Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcTIsvJrMT8BEiRstZHyLN-...dTe9lhxdJQ]

II. Wiek młodzieńczy

Gdy Abquaraki dojrzał do wieku młodzieńczego zaczął się interesować rzeczami magicznymi, chodził do alchemika w mieście na naukę i codziennie z rana potajemnie wychodził z domu, aby posłuchać nauki kapłana w kaplicy. Robił tak dzień w dzień, starając się, żeby ojciec niczego nie podejrzewał. Ojciec młodzieńca nienawidził wszystkich rzeczy związanych z magią. Jednak kłamstwo zawsze wyjdzie na jaw, w sobotni poranek jak co tydzień tata chłopaka poszedł do tawerny, aby porozmawiać z mieszkańcami miasta i się napić. Wypadek się złożył, że alchemik, który w tym czasie powinien spać, był także w karczmie. Jedna rozmowa alchemika z ojcem i wszystko wyszło na jaw. Ojciec wrócił do domu strasznie zły, kazał się tłumaczyć Abquaraki'emu, a ten jako posłuszny syn wszytko potwierdził. Ojciec zakazał mu chodzić do alchemika jak i zbliżać się do jakiegokolwiek maga. Młodzieniec myślał, że da radę, ale przypomniała mu się figurka Innosa i zdecydował, że odda życie Innosowi. W noc, kiedy wszyscy spali, spakował wszystkie potrzebne rzeczy w tobołek, a figurkę Innosa schował pod koszulę. Wyszedł z miasta i wyruszył w stronę dalekiego klasztoru.
[Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcQuHGhfZeS0jXsbAJ-3BPs...ggCv7tJ07a]

III. W niewoli

Abquaraki pewny siebie wyruszył w stronę klasztoru według mapy. Jednak nierozsądne było podróżowanie nocą. Po przejściu dwóch godzin drogi, młodzieniec doszedł na rozwidlenie dróg, jednak na mapie nie miało być żadnych rozwidleń. Skręcił w prawą stronę i po przejściu kilku łokci przyciemniało mu w oczach i upadł na ziemię. [Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcT15OYIWPYLsbqzlb84ISy...pL1brhpH-9]
Abquaraki obudził się na statku łowców niewolników. W drodze do klasztoru napadli na niego i zaprowadzili na statek. Wybudził go wychudły starzec. Opowiedział mu gdzie się znajdują oraz, że zostaną sprzedani Asasynom. Abquaraki po rozmowie ze starcem, sprawdził czy ma figurkę. Była pod koszulą, bandyci nie zdołali jej znaleźć. Abquaraki wyciągnał figurkę i zrozpaczony zaczął się modlić do Innosa o pomoc. W modlitwie zasnął.
[Obrazek: 310px-Olivier_modl%C4%85cy_si%C4%99_do_I...ar906).png]
Obudził się w Ben Sali, został sprzedany właścicielowi miasta jako niewolnik. W niewoli pozostawał przez 15 lat, w międzyczasie został miejskim alchemikiem, wytwarzał trucizny dla Asasynów oraz mikstury. Jednak pewnego dnia przez przypadek zamiast dać miksturę właścicielowi miasta podał truciznę. Już w sile wieku Abquaraki został posądzony o zabójstwo na egzekucję publiczną. Jednak po namowach bliskich Abquaraki'emu asasynów Sędzia uchylił wniosek i niewolnik został skazany na Kolonię Karną.
[Obrazek: S%C4%99dzia_g1.jpg]

IV. Witamy w Kolonii:

Jeszcze przed wyrzuceniem niewolnika, Mag wyczyścił pamięć mu, aby nie przeżył długo w Górniczej Dolinie. Abquaraki zrzucony przez barierę, poszedł górami. Dotarł do ruin starego klasztoru i spotkał tam pewnego druida. Ten nazwał go Qiuz, co znaczy po goblińsku ,,schodzący z gór''. Druid dał zadanie Qiuz'owi, a po jego wykonaniu druid dał księgę druidzką ,,O Przemianach'' w nagrodę i zaprowadził do Starego Obozu. Po czym pożegnał się z Qiuz'em.
[Obrazek: 232px-Klasztor_og%C3%B3%C5%82_2.png]
W Starym Obozie Qiuz poznał wiele osób i przeżył wiele przygód. Dostał się do klasztoru, przeszedł święcenia kapłańskie i po śmierci mistrza Seppaka, na wniosek Arcymistrza z Khorinis przejął opiekę nad klasztorem w Starym Obozie. Dostał instrukcję oraz nową szatę. W międzyczasie sprzedał Innosowi, Adanosowi i Beliarowi sprzedał po cząstce duszy, w zamiast za odzyskanie pamięci.
[Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcSLQa-vqu76oOMTEvwC8pC...GPUo23L1LV]
Pewnego dnia zdarzył się wielki dzień, wyprawa na Smoka, Qiuz wraz z przyjaciółmi wyruszył na wyprawę, po długiej walce Grabo przeszył swym mieczem gadzi łeb i zabił smoka. Zaczęła się trząść ziemia, bariera upadła, wszyscy uciekli jak najszybciej z pieczary smoka.
[Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcTyy9aa2Z77Od3h-SuUrE9...F9YVgDn5zg]

V. Nowe przygody

Myśląc co dalej, wyprawa wyruszyła w stronę, plaży, był tam zakotwiczony statek. Gdy już bariera upadła, można nim popłynąć na kontynent. Kotwica podniesiona i wyruszyliśmy w stronę Kontynentu...
[Obrazek: Esmeralda2.jpg]




[Obrazek: keep-calm-im-the-qiuz-master.png]
Quote
08-29-2014, 11:42 AM
Post: #2
RE: KP - W trakcie prac
Skoro karta nie jest gotowa, to po co ją wstawiasz? xD
Quote
08-29-2014, 11:49 AM
Post: #3
RE: KP - W trakcie prac
Skończone ;P
Quote
09-03-2014, 01:24 PM
Post: #4
RE: Karta Postaci
Wygląda jak kupa. Nawet się tego nie chce czytać, bo wygląd odpycha.
Quote
09-03-2014, 06:34 PM
Post: #5
RE: Karta Postaci
A teraz przepowiem Ci moją wizję: <zamyka oczy> Jesteś gunwem Big Grin
Quote


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Erinys Role Play | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS